سیستم آموزشی کودکان ایران کانادا
نوشته شده توسط : وب خاص

سیستم آموزشی کودکان ایران کانادا

کودکان در دنیایی آمیخته از تنوع ، جاذبه و سرشار از شادی و حرکت بسر می برند از این رو آموزش زبان انگلیسی کودکان از ظرافت ها و حساسیت های خاصی برخوردار می باشد.سیستم آموزشی ایران کانادا با توجه به عوامل فوق در محیطی شاد و زیبا و پر انرژی با تکیه بر اصول تربیتی و متناسب با روانشناسی رشد برای کودکان برنامه های درسی زیر را تدارک نموده است. کودکان از سن ۵ سال می توانند با سیستم آموزشی ایران کانادا شروع به زبان آموزی کنند. کتاب ها ی این دوره با هدف آشنایی کودکان به روش به خاطر سپردن تصاویر با اصطلاحات ، یادگیری مکالمات کوتاه از طریق بازی ، شعر ، آشنایی با شمارش اعداد به صورت جالب و جذاب به همراه کتاب تمرین ، فلش کارت و کتاب داستان می باشد. سیستم آموزشی کودکان ایران کانادا به صورت ترمیک طراحی شده اند . سیستم آموزشی ترمیک کودکان ایران کانادا به صورت سه روز در هفته یا دوروز در هفته و پنج شنبه و جمعه ها است. تعداد جلسات آموزشی برای روزهای زوج ۱۳ جلسه ، ۱ ساعت و ۴۵ دقیقه و برای روزهای فرد ۱۱ جلسه ، ۲ ساعت و ۱۵ دقیقه می باشد که در مجموع هر ترم آموزشی حدود ۱ ماه و نیم است. هدف از کوتاه سازی ترم ها بالا بردن بهره وری و همچنین رفع اشکال سریع در فراگیران است.

 مزایای دوره ترمیک

» انسجام در دوره ها » امکان یاد گیری مطابق با استاندارهای بین المللی » اساتید متخصص در حوزه زبان » برگزاری امتحانات بین المللی کمبریج

 سنجش در موسسه آموزشی ایران کانادا

به منظور جلوگیری ازتضییع حقوق فراگیران و ارتقاء کیفیت آموزش ایران کانادا به صورت نظام مند سازماندهی شده است.

همچنین موسسه ایران کانادا امتحانات دانشگاه کمبریج در کلیه ی ترم ها برای کودکان برنامه ریزی نموده است ، از این روانتخاب منابع آموزشی براساس نظام جامع آموزشی زبان عمومی دانشگاه کمبریج صورت گرفته است و کلیه سوالات پایان ترم ما نیز براساس همین استاندارد تدوین شده است.بدین ترتیب فراگیران در ایران کانادا پس ازاتمام دوره دانش انگلیسی کاربردی از هر ۴ مهارت اصلی برخوردار هستند.در این مسیر زبان آموزان ایران کانادا در هر سطح پس از اتمام سطح مورد نظرمی توانند در آزمون مربوط آن سطح که توسط یکی از ۶ نماینده ی معتبر دانشگاه کمبریج در ایران به عمل می آید شرکت نمایند.

برای مشاهده دیگراموزش ها در اموزشگاه به سایت زیر مراجعه نمایید.

https://irancanada-ac.com





:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 شهريور 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: